Nattz

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Nathalie - 9 november 2012 17:29

ja,först tar jag inlägget till att tacka Alexh33 som sa att jag kunde få vipskorna ifrån henne som kom ifrån viperbjudande saken,för tänkte köpa det för 75 kr,men hon hade 2 av dem så fick ett par!   '

 

Så stort tack till dig cooling   

 

Ja,så tycker ni ska ge henne autos och se hennes filmer,hon förtjänar det  

Inte för att hon gav mig skorna,utan över huvudtaget att hon är en av mina närmaste vänner.'


Och sedan detta med saker man inte kan köpa längre,jag byter inte sånt?

 

Jag köpte t.ex kjolarna jag har innan dem försvann för att jag faktiskt ÄLSKAR dem,oh älskar alla kläder jag har,även om jag inte andvänder dem mke längre,så vill jag inte ge bort dem   

jag hoppas att ni förstår att jag inte vill vara taskig med inlägget,utan säger bara som det är.

och tycker ni att det inte är okej så visst,hata mig då  


Btw,någon som har sett senaste ytklippet Pewdiepie lagt ut?C:
haha han är såå grym.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik






Ovido - Quiz & Flashcards