Nattz

Alla inlägg under september 2012

Av Nathalie - 29 september 2012 01:20

    
Yupp,detta fick bli min Höst look..Ni finner den på sida 1 i Hösttävlingen :3

den ksk kommer längre bak imorgon,men ni hittar den nog..rösta ifall ni har lust,

betyder allt   


Sorry för dålig bloggning,men tråkigt också när ingen läser/kollar min blogg.

har haft matte och Scienceprov denna veckan så har nt tagit mig tid till att

blogga heller,men ska försöka blogga oftare,glöm inte komentera mina bilder nån

gång ibland,för har inte fått en enda sen jag börja   

Jaja,anyways så har jag märkt att min broder lvlar väldigt snabbt,pågrund av ♥♥♥Burken♥♥♥ 's nya Ensam hemma film o.o
Loggade in på shortie-movies (min broder) för att ta en bild på hans fame så ni får se.   

   Han har ca 170.000 fame kvar,han har tjänat typ 600.000 fame dem senaste 2 veckorna,är sååavis D:

Ni får även en bild på burkens film/Filmer.   

  Lol,önskar de va jag som va med i filmerna istl för shortie,för han fick otroligt många tittare på demdär filmerna,burken alltså.   
Ojdå,detta blev ett långt inlägg..haha aaja,avslutar det nu.   



XoXo - Nathalie-00

Av Nathalie - 26 september 2012 20:21

Ja,såg min killes vgdruta där det står att han skulle ta en paus,så tog beslutet att avsluta förhållandet med han,så får han kontakta mig när han är tillbaka sen  
Men känn er inte fria att fråga på mig,för tar tbx star sen när han kmr tbx

så de e nt mitt fel om ni får krossat hjärta,thihi   

 

Jaja,har iallafall mina bästa vänner   
Mafer,Maddeni och Crille11   
Love you guys.


Oh juste,ImJustMyself ville jag skulle be mina vänner hjälpa han med fame,för han lvlar snart,så tänkte lika bra sätta in de på bloggen så går de fortare   
Nejmen ni får en bild på hans fame också xD

 
läste på dendär mokafjongen att han mst ha 420.000 för att lvla,så kom igen kvinnor och män,flickor & Pojkar :'D

Av Nathalie - 26 september 2012 15:57

  Ja,detta blev dagens look,för hittade inget annat "fint" som jag kände för att ha på mig idag :c Jaja,den e väl helt ok xD :3


Och idag har det inte hänt mkt alls,åktemed mammao köpte vinterjacka en tröja o en fliströja,sen drog vi till pizzerian,har inte varit i skolan idag för vaknade inte när min klocka ringde så HAH jaja..är sååå uttråkad,underhåll mig ? :3
 får väl börja me en mspvideo elr nått då xD

precis gjort klart en video full med alla mina vänner. :3
lägger upp den på bloggen sen om jag hittar hur man gör,YOLO x3



XOXO - Natosh

Av Nathalie - 25 september 2012 20:36

  Ja,detta är dagens look,den är NORMAL!

Inte som mina andra looks med gula,rosa,gröna hår osv   

Jaja,idag har msp vart muppigt,alla iggar mig i chatten och om dem

svarar är dem flesta trötta o sega eller bara normalt tråkiga.   

Haha nejmen nu ska jag inte vara taskig,jag ger er en bild på min nygjorda Artbook istället.  

 
Ja,kolla gärna den och dela med era vänner,skulle va schysst   

ja nu ska jag gå o göra några kortafilmer,om jag orkar    

Av Nathalie - 25 september 2012 18:22

Ja,haha bara för jag hatade namnet på min gamla.

Just nu sitter jag o chattar me en tjej på msp,om att fixa header till denna bloggen åt mig,vilket jag är såå tacksamför att hon kan dee :3

Så ja,jag är headerlös just nu xD


Men anyways,mamma kom hem för 10 minuter sen,och gissa vad hon tog med sig  

en slags tårta,röd på toppen med 2 halva jordgubbar på,2a lagret var grädde,sen under det var det choklad,o sen vanlig kakbotten som man har på tårtoor,o den var asgooooooood!
Men dyr..49 kr,o den va liten med o.o JAJA C:
ny blogg iaf,ses i nästa inlägg c:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik






Ovido - Quiz & Flashcards