Nattz

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nathalie - 29 oktober 2012 21:44

  

Hmm..känner igen att hon hackade nathalienattis ja eftersom hon nu berättat att hon är den som har dessa gubbar,och ja jag fick gubbarna i början från henne,så jag blev fett glad (vi var bästavänner från början) sen tog hon sig in på min gubbe,och jag hade 10.000 sc på den gubben,hon handlade upp dem sc:n och tog en del av Nathalienattis kläder,vilket gjorde mig sur,och jag såg att hon skickat det till sig själv,så jag tog bara tillbaka det som var mitt okej ? (:
Så sluta undanröja sanningen,ja jag sa att dina ögon va fula,och förlåt det var inte meningen att såra dig.  

Det var alltså hon som hackade mig,och jag tog bara tillbaka mina grejer,även fast jag förlorade 10.000 sc   


Jaja,dags för mig o se framåt,ska sluta att ens snacka med henne xd
bara säger att ni ska akta er med detta inlägget,och så vill jag att alla ska veta sanningen,även om den är ganska brutal.   

Av Nathalie - 29 oktober 2012 20:09

  Finns det någon som söker sådana här skor?
Skulle kunna sälja dem för ett rimligt pris,alltså att ni behöver bara se ett antal kortafilmer (inte säkert att ni måste se mina filmer,kanske ber er se några av nån av mina vänners) eller nått annat.

Söker ni sådana skor? Maila mig isf   



Men gud va booring d är på msp denna månaden,orkar inte rensa bort vänförfrågningar,har typ 120 st nu,puh    


Jaja,ni får gärna maila mig och snacka me mig,svarar så fort jag kan,om jag är inne borde det inte ta så lång tid,eftersom jag inte brukar chatta med mina "vänner" så mycket.



Puss o Kram,Ha de bääst   

Av Nathalie - 27 oktober 2012 12:33

  Ja,jag är med och tävlar..och min look är på förstasidan,rösta gärna   
Tack isåfall,men det har inte hänt så mycket,msp har varit ganska lugnt senaste månaden,därför jag inte har bloggar så mycket,alls...


aja,händer det något skoj kmr det upp på bloggen,lovar   

Av Nathalie - 22 oktober 2012 20:52

  SAY WHUUT ?   
alltså folk som säger sånt här är bara för mycket,så trött på att folk hittar på massor med rykten?
Varför skulle jag hacka nån,och isåfall jakob,vem hackade jag,har han/hon bevis?

för då vill jag se det   

usch,blev så sur när jag såg detta mailet,och tänkte låta han få stå försvars till vad han skrivit,strök över vad jag skrev,för att jag tycker resten av bråket är mellan oss och varför han sa som han gjorde   


Jaja,Kramisar hejdå   

Av Nathalie - 20 oktober 2012 12:40

 
DEN ÄR MIN ÖGONFÄRG MAFER,VARSÅGOD SNYGGING.    

Av Nathalie - 13 oktober 2012 09:29

  Ja,känner mig fett frv alone tillsammans med mafer,är det bara vi som saknar gamla moviestarplanet?   

Jag vill ha tbx 2010's msp,kollade igenom min gamla blogg (asgamla) från när jag va lvl 10,såg att de va 2010 mokafjonger då,eller ja inte helt,dem hade ju ändrat om bagrunden lite då.

Men bilder kmr :

 
Lol trivdes när famen o de va där nere,nu e de ba sämst,o dem byter aldrig bakgrund längre   

O sen på hur vänmokafjongen såg ut då också :

 
Fick bli en tjej som gav mig auto när jag spelade på gubben Chendresa,för de va en av bilderna jag sparade därifrån.

Sorgligt nog gick min data som jag hade massa mspbilder på sönder,råka knäcka skärmen på den   
Vilket faktiskt suger.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik






Ovido - Quiz & Flashcards